Lambda: La Traca (2022)

Encàrrec: Crear una consultoria de comunicació fictícia i desenvolupar un projecte per alguna entitat real amb un problema relacionat amb la consultoria creada.

Proposta: Creem la consultoria Lambda, especialitzada en comunicació en clau de gènere. Lambda és un dels símbols utilitzats pel col·lectiu LGTBIQ+, i per això adoptem aquest nom.

Pel projecte, ajudem a La Traca, el casal de joves del Clot – Camp de l’Arpa a comunicar el gènere de manera positiva, i reposicionar-se com una entitat sensibilitzada al barri. Per fer-ho, creem “La Traca d’Opinions”, una subsecció al seu Instagram on compartir opinions, testimonis, debats.... També organitzem unes jornades de gènere i inclusió al barri, per poder-se posicionar davant les altres organitzacions del Clot – Camp de l’Arpa com una entitat sensibilitzada.

Per la imatge de La Traca d'Opinions, hem escollit quatre colors vius (lila, groc, blau i verd), on cadascun representa una subsecció de La Traca d'Opinions (debat, testimoni, avaluació i formació), i tots queden unificats per una estètica igual, i una xarxa de fons.

Resultats: A continuació, es mostra, en primer lloc, el logotip de Lambda, la consultoria creada. En segon lloc, hi ha la imatge de marca de La Traca d'Opinions, junt amb les diferents subseccions mencionades anteriorment.