Neologisme.cat: TFG (2023)

Explicació del TFG: La campanya “El Neologisme de l’Any”, impulsada per la UPF, proposa 10 paraules cada any que no formen part del DIEC, i les obra a votació popular. La més votada l’afegeixen al diccionari.

La nostra proposta va ser una campanya creativa per potenciar el vot a la campanya.

Proposta: Agafem la figura de Pompeu Fabra (símbol del català i la universitat) i el claim “Posa’l al dia”. A través de visuals senzills animem a la població a votar la campanya i la donem a conèixer.

Això inclou la creació de la identitat de marca Neologisme.cat, una estratègia de xarxes socials, una pàgina web i una sèrie d’accions offline sota el mateix concepte.

Treball Final: El Treball Final de Grau complet es pot consultar aquí.

Manual d'Identitat Corporativa: el manual sencer es pot consultar aquí.


Espot de campanya: L'espot inicial de campanya es pot consultar aquí.



Pàgina web: Per facilitar la votació i divulgació de la campanya, hem creat un prototip de la pàgina web, que explica la iniciativa. Es pot consultar aquí.

Altres elements de la campanya: A continuació es mostren altres elements de la campanya, com enganxines de Whatsapp, imatges de les xarxes socials creades, les samarretes promocionals i cartells divulgatius. Per veure totes les accions, consulteu el treball sencer enllaçat a sobre.