Encàrrec: Dissenyar la identitat visual d’una nova marca de food truck, i crear els mockups que conformen el sistema de marca i elements promocionals.
Proposta: Pamtumaka és el nom que rep la nova foodtruck creada, que busca portar el menjar tradicional català en format “fast food”, fàcil i ràpid de consumir.
Per fer-ho, dissenyem la identitat de marca, amb el logotip, colors, tipografia i trama corporatius (mascotes de marca), el sistema de marca, amb gots, plats, tovallons i davantal, tres elements de promoció, que inclouen una barretina, samarretes i manoples, i una petita campanya de promoció, que inclou opis, enganxines i xarxes socials (veure Instagram)
El colors corporatius són el vermell i el verd, colors del tomàquet. També hem creat sis personatges de marca, que responen a frases fetes catalanes relacionades amb el menjar, i que ajuden a donar coherència a la marca, des d'un to fresc i divertit.
Resultat: a continuació es mostren les principals imatges de la campanya. El document complet es pot consultar aquí.